title

Ερωτήσεις

 

Συνήθεις ερωτήσεις

Μπορώ να κάνω τις ρυθμίσεις μόνος μου ;

Ναι. Η συσκευή έρχεται με εγχειρίδιο χρήσης-εγκατάστασης και η ρύθμιση είναι πανεύκολη.

Μπορώ να επικοινωνώ με την ζυγαριά όποτε θέλω ;

Όχι. Έχετε την δυνατότητα να αποστείλετε εντολές κάθε φορά που δέχεστε μήνυμα από την ζυγαριά είτε αυτό είναι προκαθορισμένο μήνυμα είτε είναι μήνυμα συναγερμού ή κατά την εκκίνηση του συστήματος. Μπορείτε δηλαδή να την ρυθμίσετε και απομακρυσμένα.

Λειτουργεί με όλες τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας ;

Ναι. Έχει δοκιμαστεί με όλους τους πάροχους κινητής τηλεφωνίας όπως και σε δίκτυα στο εξωτερικό.
Προσοχή: Αν χρησιμοποιείτε καρτοκινητό, (vodafone cu, cosmocarta, whatsup, wind free to go), να ελέγχετε σε τακτά χρονικά διαστήματα τις μονάδες της σύνδεσής σας διότι εάν η ζυγαριά βρίσκεται σε λειτουργία και στέλνει μηνύματα χωρίς να υπάρχουν οι διαθέσιμες μονάδες, τότε η εταιρία της κινητής τηλεφωνίας απενεργοποιεί την κάρτα και χρειάζεται να ανοίξετε το κουτί της ζυγαριάς για να επανα-ενεργοποιείσετε την σύνδεση βάζοντας την κάρτα sim στο κινητό σας.
Ακόμα φροντίστε να ενημερώσετε την εταιρία να απενεργοποιείσουν την αυτόματη ενεργοποίηση πακέτων προσφορών διότι αντλούν τις διαθέσιμες μονάδες σε άχρηστες σε εσάς υπηρεσίες.

Υπάρχουν κρυφά κόστη ;

Όχι. Έκτος από το κόστος αγοράς πληρώνετε μόνο για το κάθε SMS που σας αποστέλλετε.

Οι μονάδες στον αριθμό της κάρτας τελείωσαν. Πρέπει να βγάλω την κάρτα SIM από την ζυγαριά ;

Όχι. Μπορείτε να φορτώσετε την κάρτα σας απομακρυσμένα σε κατάστημα του παρόχου σας ή μέσω διαδικτύου ή μεταφέροντας μονάδες από την δική σας τηλεφωνική συνδρομή. Πρέπει όμως πάντα η σύνδεσή σας να έχει επαρκές υπόλοιπο μονάδων για να μην απενεργοποιείτε.
π.χ για μεταφορά μονάδων σε κάρτα cosmote :
Μήνυμα στο 1219 με θέμα
5 στο 69ΧΧΧΧΧΧΧ
Σημείωση: Θα σας ζητηθεί PIN την πρώτη φορά.
http://www.cosmote.gr/cosmoportal/page/T21/xml/Personal__service__service_easytransfer/section/Contractplans_Prs

Αν μου την κλέψουν μπορούν να την χρησιμοποιήσουν ;

Όχι, αρκεί να αλλάξετε τον προκαθορισμένο κωδικό ασφαλείας. Χωρίς αυτόν η συσκευή είναι άχρηστη. Μόνο εμείς μπορούμε να επαναφέρουμε την συσκευή εάν χαθεί ο νέος κωδικός σας.

Μπορώ να το προσαρμόσω στις δικές μου ανάγκες ;

Ναι. Μπορείτε να μας ζητήσετε ή να μας προτείνετε επιπλέον δυνατότητες. Αν παράδειγμα θέλετε μεγαλύτερη αυτονομία από τις μπαταρίες μπορούμε να τοποθετήσουμε επιπλέον μπαταρίες για διπλασιασμό αυτονομίας.

Τι ακρίβεια έχει το σύστημα εντοπισμού GPS ;

Η ακρίβεια ποικίλει. Οι συντεταγμένες εντοπισμού εμφανίζονται σε ιστοσελίδα και στηρίζονται στην ισχύ των πλησίον πυλώνων (μέχρι 6) του δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Όσο πιο λίγοι οι παραπλήσιοι πυλώνες τόσο πιο ανακριβές θα είναι το στίγμα.

Δεν υπάρχει επαρκές σήμα. Τι να κάνω ;

Μετακινήστε την ζυγαριά σε πιθανά σημεία και βγάλτε το καλώδιο έξω από την βάση σε κατακόρυφη θέση. Ακόμα μπορείτε να κάνετε προσθήκη καλωδίου (κατά προτίμηση μονόκλωνο).

Ποια η χώρα προέλευσης ;

Το Zygi είναι προϊόν εξ” ολοκλήρου Ελληνικό. Ως εκ τούτου, θα μπορούμε να σας παρέχουμε συνεχή υποστήριξη και service.

Πώς αποθηκεύω την συσκευή ;

Καθαρίστε το εσωτερικό από βρομιές, βγάλτε τις μπαταρίες και τυλίξτε την με πλαστικό. Κατά την επανεκκίνηση της λειτουργίας μετά από πολύ καιρό ανοίξετε το καπάκι για να εξατμιστούν οι υγρασίες.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την επιπλέον είσοδο συναγερμού ;

Αρχικά πρέπει να γνωρίζετε πως η είσοδος αυτή είναι normally open (NO) δηλαδή λειτουργεί σαν διακόπτης που κανονικά είναι ανοιχτός και για να ενεργοποιηθεί πρέπει να κλείσει.

Μπορείτε να συνδέσετε normally open μαγνητική επαφή στο καπάκι της κυψέλης ή να συνδέσετε παράλληλα πολλές μαγνητικές επαφές για να ασφαλίσετε όσα καπάκια θέλετε.

Μια άλλη ιδέα είναι να κάνετε περίφραξη με πετονιά όπως στο ακόλουθο link
http://www.instructables.com/id/Remote-Tripwire-Alarm/?ALLSTEPS

Μπορείτε να συνδέσετε ελεγκτή στάθμης νερού

Δείτε ακόμα λύσεις που προσφέρουν τα ribbon-switch τα pressure mats ή πιο απλά τα panic switch.

Ρωτήστε μας για πληροφορίες.